lunes, 15 de octubre de 2012

TESTU LIBURU AZTERKETA

HAR EZAZU ESKOLAKO LIBURU BAT ETA AZTERTU ZER IKUSPEGI DARABILEN AHOZKOAREN LANKETARI DAGOKIONEZ
LENGUA TESTU LIBURUA



AHOZKO KOMUNIKAZIOA
Testu liburu honetan ahozkotasuna lantzeko debate (eztabaida) bat lantzea proposatzen da. Horretarako irakasleak debate (eztabaida)  bat zer den azaltzen die eta irudi baten bitartez ulermena erraztu eta erakartzen die.

HIZKUNTZA ETA MATEMATIKA

HIZKUNTZA ETA MATEMATIKA
ERANTZUN GALDERARI: ZER IRUDITZEN ZAIZU INTERESGARRIA IRRAKURGAIAN?
Ideia nagusiak:
-       Hizkuntzaren ulermenaren garrantzia beste ikasgaietan duen eragina.
-       Hizkuntz sinplea eta  erraza erabiltzearen garrantzia.
-       Konplexuak diren egiturak ekiditu.
-       Irakasleak bitartekari lana egin behar du, testuinguruan kokatu eta ulermen aktiboa bultzatu.
-       Estrategiak landu hizkuntza eta matematika arloetan ulermena egokia izateko.
-       Buruketetan irudien erabileraren garrantzia ulermena errazteko
-       Enuntziatua eta galdera berezitea, banatzea.
-       Egokia da lehenengo irakurketa bakarka izatea, gero taldeka bakoitzak ulertutako azaldu eta irakasleak azkenengo zailtasuneei aurre egin.
Irakaslearen helurua da ikasleak modu aktiboan partehartzea, ikasleak ulertzea eta ikasi duenaren berri  emteko hitza hartzea.

IKERKETA KUALITATIBOA DISENUA

IKERKETA DISEINUAREN ZIRRIBORROAREN AURKEZPENA

PRESTAKETA: Zer egin? Nola egin?, Non egin? Nola jaso informazioa? (behatuz). Noiz egingo? (practicumean 2 ipuin kontaketa aztertu bakoitzak, 2. eta 6. astean). Ze helburu? (ahokotasunari ze garrantzia eman?ze estrategiak erabiltzen diren ikusteko) egokitu egoerara aldaketak egin behar badira eta azaldu, hausnarketa.