sábado, 6 de octubre de 2012

IKERKETA LANA

IKERKETA

-    Ahozkotasuna bat-batekoa izan behar da eta ez aurretik prestatua eta planteatua. Egoera ikusi eta horren arabera jokatu (galderak, elkarrizketak...)
-    Fijatu ea hizkuntza ez formala erabiltzen duen komunikatzeko edo baita edukiak azaltzeko ere.
-    Zer jarduera lantzen dituen irakasleak (ipuinak, abestiak, jokoak...)

HEZKUNTZA DIALOGIKOA

AHOZKO ELKARREKINTZA IKASGELAN . Egizabal, Diego (2010).

HEZKUNTZA DIALOGIKOA

Elkarrekintza (ahozkoa). Bakoitza bere esperientziatik abiatzen dela. Ezagutza berriak konpartitu. Elkarrizketan oinarritzen da, hau da, tresna.

AHOZKOTASUNA LANTZEN (Itziar Plazaola)

AHOZKOTASUNA LANDUZ (Itziar Plazaola)

-    Ahozkotasuna landu behar da,  ikasleeK daukaten mailatik abiatuz ahozkotasuna ondo lantzeko.
-     Irakaslearen jarreraren garantiza.
-     Hausnartu ea haurrek aukera izan duten hitz egiteko.
-      Irakasle moduan zenbat hitz egiten duzun konturatzea.
-     Ikasle eta irakasleen arteko elkarrekintza  (feedback)

lunes, 1 de octubre de 2012

ROLE-PLAY-a


TALDEKO INTERBENTZIOA

Ir: Egunon, hasiko gea? Ba al dakizue ze egun da gaur?
Ik: Ostiralaaaa / 21…
Ir: Zerbait desberdina ikusi duzue zuhaitzetan?hostoak betiko kolorea daukate? Hosto gutxiago daude zuahitzetan edo lurrean?